مطالب متنوع طوفان واکنش علیه دروغهای دونالد ترامپ

طوفان واکنش علیه دروغهای دونالد ترامپ

طوفان واکنش علیه دروغهای دونالد ترامپ

​جیممی ولز، مؤسس ویکی پدیا: "طوفان واکنش" علیه دروغهای دونالد ترامپ در راه است! به عقیده ی او رئیس جمهور آمریکا "مرد بسیار با استعدادی" است و شایسته اعتبار است، اما او مجبور است با حقیقت روبرو شود. حقیقت در انتخابات ۲۰۲۰ گریبان او را خواهد گرفت.

جیممی ولز، مؤسس ویکی پدیا: "طوفان واکنش" علیه دروغهای دونالد ترامپ در راه است!

به عقیده ی او رئیس جمهور آمریکا "مرد بسیار با استعدادی" است و شایسته اعتبار است، اما او مجبور است با حقیقت  روبرو شود.  حقیقت در انتخابات ۲۰۲۰ گریبان او را خواهد گرفت.
ویلز در مورد سایت جدید خود به نام  WikiTribune گفت این سایت در حال بر داشتن قدمهای اول است  در جستجوی ابزار نهایی برای دستیابی به موفقیت است.
او این سخنان را بعد از انتخاب شدن به عنوان یکی از ۱۰۰ شخص اول UK technology در UK 100 TECH بیان‌کرد.
جیمیم ولز، مؤسس ویکی پدیا برای دونالد ترامپ احترام قائل است  اما فکر می کند طوفان واکنش  علیه رییس جمهور آمریکا در حال شکل گیری است. 
به عقیده ی او ستاره ی سابق The Apprentice را شخص بسیار هوشمندی است و او را برای بدست آوردن معتبرترین جایگاه در آمریکا و حفظ هسته ی مرکزی طرفدارانش شایسته اعتبار می داند.
به عقیده ی او ترامپ به عنوان یک شخصیت تلویزیونی فرد بسیار با استعداد ی است و به راحتی خبرگزاریها و مدیاهای اجتماعی را به بازی می گیرد .ترامپ کل دنیا را به بازی گرفته است! و این برای او یک اعتبار نادرست فراهم کرده است.
او تا به حال در این بازی موفق بوده است زیرا به طور دائم و آشکار دروغ می گوید و به صورت  غم انگیزی به حقیقت توجه نمی کند  اما او در نهایت در انتخابات ۲۰۲۰ با حقیقت روبرو خواهد شد. 
به عقیده ی او  یک واکنش عظیم در مقابل او بوجود خواهد آمد. من خوش بین هستم و فکر نمی کنم که عموم مردم حقیقت را در مورد او مورد توجه قرار ندهند. "ویلز،  ویکی تریبون را  راه اندازی کرده است تا اخبار جعلی را از اخبار واقعی مشخص کند.
بعضی چیزها در حال نابودی است. این ایده که ما ابتدا باید بتوانیم به سیاستمدارانمان اعتماد کنیم تا  صادق باشند، بعد از آن باید در مورد سیاستها بحث کنیم.
مترجم دکتر اسدالله حبیب فوق غدد